Jump to content


Photo

Renault Megane


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 radu4iasi

radu4iasi

    Member

  • Membri
  • 55 posts

Posted 17 September 2008 - 03:03 PM

Salut. Probabil e o intrebare de `noob` pentru cunoscatorii Renault.

Megane 2(modelul ala de prin 2003 nu ala vechi) e EURO 3 sau 4 ?
Intreb fiindca am gasit pe un site de sh un Megane Hatchback adus din Franta neinamtriculat 68000 km ( zice el ) 6500E si propietarul spune ca e EURO4. Problema e ca la acelasi model pe acelasi site unii zic ca e EURO3, altii EURO4. Va intreb ca nu vreau sa ma duc pana acolo( in alt oras ) degeaba, sa-mi iau teapa... eventual sa-l cumpar si sa dau cu 400 E mai mult decat spune pe inmatriculare. Unde mai pui ca n-are nici distributia schimbata la 60k ?

Niste sfaturi va rog. Multumesc.
  • 0

#2 Guest_Radu C._*

Guest_Radu C._*
  • Guests

Posted 17 September 2008 - 03:18 PM

Din nefericire, e cam greu sa afli. Am impresia ca daca e EURO 4, ar trebui sa scrie clar pe certificatul de inmatriculare sau cartea masinii ca e EURO 4. Cel putin asa am vazut in Germania. Euro 3 nu scrie, dar Euro 4 da. Daca e asa, poti cere un scan dupa cartea sau certificatul masinii.

Anul productiei nu iti da nicio informatie relevanta...e doar orientativ. Poate fi acelasi model, acelasi tip de motor, dar o masina sa fie E3 si una E4. Alta varianta ar fi sa ceri codul motorului (dar si pe asta, trebuie sa stii unde se afla inscriptionat pe motor) si cu acest cod sa intrebi la RAR daca e Euro 3 sau 4 - asta e varianta sigura.

Daca as putea adauga ceva offtopic - mai degraba uita-te la starea masinii, nu la faptul ca e Euro 4 - te poate costa cu mult mai mult de 400 de euro in plus, daca a fost neglijata.
  • 0

#3 VeritaHigh

VeritaHigh

    Member

  • Membri
  • 672 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Posted 17 September 2008 - 03:45 PM

euro 3 sigur daca e diesel. Si nu cred ca s-a riscat s mai mearga fara sa schimbe distributia 8000 de km la o masina cu asa putini km, personal cred ca s-a umblat la ei
  • 0

#4 rem--

rem--

    Member

  • Moderator global
  • 2,460 posts
  • Gender:Male
  • Location:Road to Hell

Posted 17 September 2008 - 09:24 PM

eventual faptul ca masina are 5 ani si distributia trebuie facuta la maximum 4 ani (parca tongue.gif).
  • 0

#5 Micutzu™

Micutzu™

    Member

  • Membri
  • 1,205 posts
  • Gender:Male
  • Location:Roman

Posted 18 September 2008 - 09:55 AM

iti recomand aceleasi lucru ca si radu...poti verifica norma de poluare la RAR doar cu codul motorului, dar ai in vedere intai starea masinii, pentru ca investitia o reprezinta automobilul, nu taxa de mediu pt acesta
  • 0

#6 radu4iasi

radu4iasi

    Member

  • Membri
  • 55 posts

Posted 18 September 2008 - 02:42 PM

Multumesc mult de sfaturi.
O sa-l intreb prin telefon codul motorului. Si daca e EURO4 o sa merg pana acolo sa fac test, sa vad cum merge, cum arata. Daca nu, inseamna ca e tzepar si nu mai are rost nici testul,sa merg pana la buc. Nu e nici o problema, suntem intr-un an in care alternativele la masini sh sunt cu sutele.

Mi-a placut masina ca e adusa din franta (acolo la mama renault), unde cred eu ca se vind alte masini decat la noi. ( calitatea pieselor, noi fiind estici, chiar daca dam aceeasi bani ne mai baga si cate o masinuta cu piese care cad dupa 10000 km, parerea mea)

  • 0

#7 rem--

rem--

    Member

  • Moderator global
  • 2,460 posts
  • Gender:Male
  • Location:Road to Hell

Posted 18 September 2008 - 05:35 PM

nu cred ca vre-un producator de talaia renault face rabat la calitate pentru tarile estice. Daca a luat masina sh e foarte probabil sa minta in legatura cu numarul de km. Asta ai sa vezi la fata locului cand ai sa vezi masina live si faci concordonta nr km / uzura interiorului.
  • 0

#8 Guest_Radu C._*

Guest_Radu C._*
  • Guests

Posted 18 September 2008 - 06:02 PM

Cred ca iti dai seama in ce te bagi nu?

Probabil ai gasit anuntul pe autovit. E si din Bucuresti...cel mai probabil samsar. 68000 de km? 99% modificati...toti samsarii modifica numarul de km. Unii mai cu bun simt altii mai cu nesimtire. Modifica numarul de km la greu si in Germania, nu numai in Romania. Pana la urma nici nu trebuie sa te intereseze numarul de km, ci starea masinii.

Masina poate avea 68000 de km facuti in oras si sa fie uzata mai mult ca una de 200000 pe autostrada. Am vazut un Renault Scenic de 200000 impecabil la interior! tapiterie, pe la schimbator, pedale, tot! Am vazut o Skoda Octavia cu 250000 impecabila!

Parerea mea e ca te complici cu o masina al unui samsar din Bucuresti vazuta pe un site. Ia mai bine Evenimentul si cauta un samsar din Iasi - macar te poti uita si verifica bine masina.

Apoi, nu ti-as recomanda de exemplu masina purtata in Franta...francezii sunt mai neglijenti cu masinile de felul lor. Din acest motiv lumea prefera masinile din Germania (sau si mai bine, din Olanda) desi sunt mai scumpe.

Si repet: nu te uita la nimicuri gen taxa euro 4 vs euro 3...o masina buna si ingrijita valoreaza si 2000 de euro in plus fata de una asa si asa!  ;)

  • 0

#9 radu4iasi

radu4iasi

    Member

  • Membri
  • 55 posts

Posted 20 September 2008 - 02:50 PM

Da, ai dreptate.
In Iasi nu am gasit nici un renault megane calumea, toate cu probleme.. piese lipsa. Pentru ca nu-mi permiteam Renault megane pe motorina( pe benzina consuma prea mult (15l minim in oras unde il foloseam mai mult), am dat avansul la porche romania pentru un Seat Cordoba nou 1.4 I a fost a doua pe lista. Ms de sfaturi.
  • 0

#10 Gambino

Gambino

    Member

  • Membri
  • 148 posts

Posted 21 September 2008 - 01:50 PM

nu cred ca vre-un producator de talaia renault face rabat la calitate pentru tarile estice.  


;D  ;D  ;D

ba uite ca face rabat la calitate ! toti producatori auto fac rabat in functie de cat de pretentiosi sunt cleintii din diferitele tari unde comercializeaza ...

de exemplu tre sa fii tampit sa-ti iei RENAULT MEGANE SEDAN din Romania (nu e cazul tau, ca e adus, dar pe-aproape)... cele de pe piata noastra sunt produse in Turcia la Bursa si sunt niste panarame ordinare ...

cum mi-am dat seama ... concediu in grecia anul asta cu megane sedan ... acolo mi-a murit pompa de benzina .. m-am dus in service renault ... imi spun baietii de acolo ca imi monteaza una sh de-a lor (GRATIS) pana imi vine in cateva zile pompa de la atena. buuuuun.... desfac ei acolo si mirare ... nu se potrivea pompa lor cu pompa mea ... dupa cateva cautari in baza lor de date, imi zic ei: pai modelul asta de megane (si deci si de pompa) este doar pe piata din romania si nu va putem ajuta ... crede-ma in momentul ala daca il aveam in fata pe directorul general renault il omoram. punct.

ca sa nu mai zic ca pompa a trebuit sa fie comandata din romania.

ideea fireasca e ca ar trebui sa fie acelasi model in toata europa ... iaca ca nu e ... si crede-ma ca nu se compara ce se vinde la noi cu ce se vinde pe alte piete ... noi romanii suntem fraerii si vacile de muls ale tuturor producatorilor auto

NU CUMPARA RENAULT !!! - e cel mai bun sfat pe care ti-l pot da

ia-ti vw, audi sau oricare care merge pe bosch/siemens ca nu o sa ai probleme nicaieri in europa
  • 0

#11 rem--

rem--

    Member

  • Moderator global
  • 2,460 posts
  • Gender:Male
  • Location:Road to Hell

Posted 23 September 2008 - 07:14 PM

acum nu stiu ce sa zic. Dar trebuie sa fie dobitoci aia de la renault sa produca 2 sisteme de prindere diferite la aceeasi masina unul din ele fiind special pentru romania. Si pompa de benzina banuiesc ca nu o face renault ci un alt producator.

Oricum cand am spus chestia aia ma gandeam ca ambele masini sunt facute in franta.
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users